Follow by Email

sâmbătă, 30 aprilie 2011

IN CAUTAREA MAMUTULUI PIERDUT ...

    Anul trecut pe 13 august am plecat in periegheza cu ganduri mari spre Valea Rizii. Ne doream, nici mai mult nici mai putin, sa gasim locul in care in urma cu mai bine de trei decenii domnul director Nicolae Ciolan daduse de niste oase de mamut, oase expuse la Scoala Petresti pana la iesirea dansului la pensie. Si ce credeti ca am descoperit?!


Sper ca nu v-am indus cumva in eroare!
Da, recunoastem ca aceste vestigii au fost scoase din portbagajul domnului Nae!
Daca tot ne-am intors doar cu ...experienta, macar sa vedem ceva serios si adevarat!


Si am inceput asa:



Si am continuat sapand adanc:



Si cand fetele au cedat si au cerut un scurt ragaz :



I-am rugat pe baieti cu lacrimi in ochi sa puna si ei mana pe unelte, ca fetele au obosit si trebuie sa scoatem odata mamutul ancestral la iveala! Si minunea s-a produs:
                                                                             




Si rezultatele nu s-au lasat asteptate:



Primul ciob din vasul din care a mancat mamutul pe care urmeaza sa-l descoperim!!!

Si un toporas neolitic:



V-am prins iar in ofsaid, ati crezut-o si pe asta!
Nu, e tot de la noi, dar s-a descoperit acum 35 de ani!

Si adevaratele descoperiri:



Cu ce ne-am ale in final?
Experienta, voie buna, ceva bataturi pe ici pe colo, (nu a fost cazul fetelor !), multa transpiratie, relatii mai inchegate in cadrul grupului nostru.
Si, de ce nu, o poveste frumoasa spusa de domnul Nae, dar si o speranta care s-a stins, aceea de a mai gasi dupa 35 de ani ceva in locul unde s-au descoperit atunci acele oase. Nu e istorie? Daca vrei, orice e istorie, istoria se face mergand, se face citind, se face scriind... Usurel le luam pe toate, suntem abea la inceput! Un bun inceput zic eu!
Ave senatori!
                                                                                   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu